and it's hard to dance with a devil on you back so shake him out

Det är mycket som måste göras den här veckan varav två stycken betygsavgörande uppsatser. Kul! Ibland säger tyvärr både kropp och psyke till. Skitdag igår verkligen. Det värsta är att den enda man kan beskylla är sig själv och det är precis vad jag gör. Hatar att tvingas lägga tid och energi på sådant som bromsar upp livet, i negativ benämning alltså. Speciellt när det är en miljon andra saker som fixas och göras och presteras. Jag har sagt det förut men fan, jag får jävligt mycket lust att säga det igen; Fuck systemet. och Fuck samhället. (Känner mig som like-a-boss-killen).
.
Nåväl. Ikväll ska jag agera modell och bära aftonklänning på ett modemingel. Det blir kul. Att få vara lite snygg med fixat smink och hår och grejer. Man skulle haft en personlig stylist som pusslade ihop ens utséende varje morgon. Då skulle jag kunnat se ut som Cameron Dias eller Beyonce varje dag och vara den snyggaste människan någonsin. Ah. Allt handlar om pengar tydligen. Och nu tåls uttrycket att sägas igen; Fuck systemet.
.
På söndag ska jag vara fotbollsfru, fast "submission wrestling" istället för "fotboll" och "flickvän" istället för "fru".
=
Submission wrestlingflickvän.
Ska stå där och heja på min man som Victora Beckham gör för sin och varje gång kameralinsen filmar mig ska jag gråta en skvätt av stolthet precis som hon. Nä, men skämt och sido. Jag ska hejja på Oscar. Han kommer äga, det vet jag. Han äger alltid i mina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0