hes har jag också blivit på kuppen

Ja, bered er. För idag har jag kraxat en ljuv klagosång som heter duga. Jag är tillfreds och ack, så förfärligt lycklig. Men saker kombinerat med andra saker plus ännu mera saker och lite extra saker gör att det blir alldeles för mycket saker att ta hand om för en sliten tonårshjärna som är inne på sitt sista skolår. På fredag, när klockan slagit tre på fredagseftermiddagen är det värsta över. Iallafall för ett dygn eller två. Längtar. Ska spendera fredagkvällen med min kärlek(!). Tills vidare är steg ett att lämna in psykologi-uppsatsen imorgon (i tid också kan vara en fördel). Fem timmar satt vi idag, lämnade skolan 21.15 och än är vi inte klara. Vi nådde det stadiet att vi bara satt och skrattade åt varenda mening och formulering vi tog oss an. Skönt att få ZpÅRa lite i JaRlAPlaNs kOrRidoRrer. Annars är det årets FRIENDS-lärare som ska röstas fram och duetter som ska koreograferas. Om jag vore känd som en rutinerad bloggare skulle jag säga att det är så härligt att ha många bollar i luften och utmanande projekt att jobba med. Men det tänker jag inte göra. Istället ska jag skriva klart en del av psykologi-texten och gå och sova några timmar.
.
LoVE My lIFe.
.
kyss och smek, puss och kram, peace and love osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0