grattis till den bästa som finns

Idag är ingen vanlig dag för idag fyller det jag håller allra kärast år. Frida, min lillasyster är helt plötsligt inte så liten längre för idag är hon knäppt nog hela 15 år.
Frida och jag är rätt så olika till både personligheten och utséendet men på något sätt har vi lyckats leva tillsammans i 15 år och utan henne hade jag haft det väldans tråkigt i dessa 15 år.
I första anblicken av Frida är hon den puttinuttigaste och sötaste personen som finns och man tror nästan att hon ska gå sönder om man inte håller om henne men sedan inser man att hon är väldans mycket modigare och tuffare än de flesta.
Frida har världens snyggaste klädstil och garderob och även om hon hävdar det motsatta till mig så slår hon mig i hästlängder när det kommer till att matcha och sätta ihop olika outfits.
Och inte nog med det så är hon alltid perfekt sminkad med ögonskugga och hela kitet. Hon är helt självlärd och lånar hem böcker om hur man lägger ögonskuggan eller läppstiftet eller vad det nu är. Hon tecknar fantastiska bilder och är så kreativ som det går att bli typ.
Hon har ett hjärta av guld och vi har precis samma töntiga humor. Vi älskar att titta på tecknat ihop och kan alltid hitta det komiska ur de flesta random ting. Hon får mig alltid på bättre humör om jag är nere och blir alltid lika glad när jag kommer in på hennes rum för lite sällskap.
Det går seriöst inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar henne men det är väl också det som lite är charmen med äkta kärlek.
Grattis och puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det fysiskt möjligt att hjärtat kan spricka av kärlek och stolthet över sina underbara döttrar?

Mam

2011-05-10 @ 09:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0