stryker mitt finger längs dina käkben och läppar

Och så var det redan saknade (och sista för min del) höstlovet slut. Min vecka har varit underbar på alla sätt och vis. Tillbringade den första lediga halvan med några bland dem bästa i London och äventyrande. Shopping varvades med öl, dans, turistande och ytterligare shopping. Elisabeth stod såklart för fotodokumentationen för att föreviga vår fantastiska, storslagna och händelserika resa. Ska lägga in bilderna på min dator också så småningom. Det var i varje fall grymt. Vi var som de tre musketörerna fast fyra stycken liksom...
.
Så fort jag hade landat på Arlanda i onsdags dök jag in i Oscars armar och stannade där de resterande dagarna av lovet. Hade saknat honom så otroligt mycket under stadsvistelsen och vissa dagar sved hela kroppen av saknad. Antar att den sortens känsla endast visar att även jag är människa och att jag älskar honom. Lycklig.

Kommentarer
Postat av: Rolle

Trevligt det låter med öl och dans i London! :)



Slå mig en pling om du vill åka med mig hehe ;)

2011-11-08 @ 21:22:52
Postat av: Annika

Dålig stil att din rubrik inte matchar inlägget!

2011-11-08 @ 21:23:42
Postat av: Anonym

Härligt det låter! Skulle gärna ha tagit en weekendtrip med min sambo till London men när man är mor har man ingen ro, har jag tagit hand om mina två små troll den senaste veckan! :)

2011-11-08 @ 21:25:49
Postat av: Linny <3 14 OCH GRAVID <3

jag var också i london!!!!!!!!!!!



fin blogg! länkbyte?? ;))

2011-11-08 @ 21:27:50
URL: http://http://liifeoflinnn.blogg.se/
Postat av: rålis

narre

2011-11-08 @ 21:28:06
Postat av: Kamilla

Skönt att du har uppdaterat igen vännen!! Blogga på och så kommer du bli stor! :)

2011-11-08 @ 21:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0